آموزه های دینی

عکس،پوستر،آهنگ،شعر و متن های مذهبی

آموزه های دینی

عکس،پوستر،آهنگ،شعر و متن های مذهبی

آموزه های دینی

در این سایت در مورد مسائل مذهبی مانند احکام،امامان،پیامبران و... نوشته شده و تنها مورد این نیست بلکه پوستر،آهنگ، آهنگ مناسبتی و غیره هم در این وبلاگ گذاشته خواهد شد

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اصول دین

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

اصول دینتوحید​​​​​​: یعنی خداوند شریک و همتایی ندارد.

 

نبوت: یعنی خداوند بندگان خود را بعد از خلقت به حال خود رها نکرده و پیامبرانی را برای راهنمایی آنها فرستاده که اولین آنها حضرت آدم(ع) و آخرین حضرت محمد(ص).

 

معاد: یعنی اعتقاد به اینکه همه انسانها پس از مردن دوباره زنده میشوند و در آن روز نتیجه اعمال خود راکه در این دنیا انجام داده اند می بینند و پس از حسابرسی اعمال نیکوکاران به جزا و پاداش و بدکاران به سزای اعمال خود می رسند.

 

 

 

اصول مذهب

اصول مذهب

 

 

عدل: یعنی خداوند متعال ظالم نیست او مهربان و عادل است و هر مخلوقی را در جایگاه ویژه خود قرار داده است و به هر مخلوقی به میزان ظرفیت وجودش عنایت می کند و هرگز به کسی ستم نمی کند.

 

امامت: یعنی پس از رحلت پیامبر (ص) دوازده امام به انتخاب خداوند وظیفه هدایت و راهنمایی مسلمانان را برعهده گرفته‌اند که اولین آنها حضرت امیرالمؤمنین (ع) و آخرین آنها حضرت مهدی (عج) می باشد که اکنون در غیبت کبری هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">